Pages

Sunday, January 6, 2013

Assalamualaikum TVAlhijrah


Assalamualaikum Warahmatullahi Ta'ala Wabarakatuh,

Alhamdulillah, pada hari Sabtu 5 Januari 2013 baru-baru ini, saya telah dijemput untuk bersiaran langsung di program bual-bicara Assalamualaikum; TVAlhijrah bagi membicarakan topik berkenaan 'Karya Seni Khat : Sumbangan Untuk Gaza". 



Gambar oleh Kas Hariz

Antara perkongsian yang saya beri adalah rumusan akan keterlibatan saya dalam bidang seni khat ini secara serius, serta bagaimana karya-karya seni khat ini dapat membantu pada aktiviti sumbangan Gaza. Sebagai seorang penulis khat yang juga pengkarya seni, topik ini dilihat sebagai refleksi pada diri sendiri juga pada rakan-rakan seperjuangan yang lain. Semoga hasil penjualan karya-karya kami (pengkarya seni khat) serta kempen-kempen yang dilakukan dapat dilihat positif oleh masyarakat terutamanya, kerana penulisan juga adalah salah satu cabang dakwah dalam Islam, iaitu dakwah bil-kitabah. Doakan kami berterusan bersemangat serta berusaha memanfaatkan kemahiran dan keistimewaan yang dipinjamkan sementara oleh Allah dengan sebaik-sebaiknya.


Mohammad Firdaus bin Mahadi

Hak Cipta | Copyright Notice 

Semua catatan dan gambar dalam laman ini berada di bawah pemilikan & hak cipta Callidesign ™. Tidak ada karya seni, catatan, dan gambar dapat dipergunakan, dimuat turun, disalin, disimpan, dimanipulasi, atau digunakan secara keseluruhan atau sebahagian dari karya, tanpa izin bertulis dari Callidesign ™. All rights reserved. Jika anda ingin menggunakan catatan dan gambar untuk alasan apapun, sila hubungi saya.

All notes and images on this site are under the ownership & copyright of Callidesign. No artworks, notes, and images may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without the written permission of Callidesign. All rights reserved. If you'd like to use my notes and images for any reason, please contact me.

0 comments:

Post a Comment

Mohammad Firdaus bin Mahadi

Facebook : http://www.facebook.com/firdausmahadi
Instagram : https://www.instagram.com/firdausmahadi
Twitter : https://www.twitter.com/firdausmahadi
YouTube : https://youtube.com/user/firdausmahadi

Hak Cipta | Copyright Notice

Semua catatan dan gambar dalam laman ini berada di bawah pemilikan dan hak cipta Callidesign. Tidak ada karya seni, catatan, dan gambar dapat dipergunakan, dimuat turun, disalin, disimpan, dimanipulasi, atau digunakan secara keseluruhan atau sebahagian dari karya, tanpa izin bertulis dari Callidesign. All rights reserved. Jika anda ingin menggunakan catatan dan gambar untuk alasan apapun, sila hubungi saya.

All notes and images on this site are under the ownership and copyright of Callidesign. No artworks, notes, and images may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without the written permission of Callidesign. All rights reserved. If you'd like to use my notes and images for any reason, please contact me.