Pages

Friday, August 14, 2009

Dewan Ekonomi - Februari 2009

Alhamdulillah, terima kasih pada sidang editorial Dewan Ekonomi DBP yang sudi menemuramah saya akan usaha kecil saya dalam bidang ini, semoga apa yang diusahakan mendapat restu serta dorongan dari semua. Harapan saya, semoga ianya dapat memberi galakan dan manfaat buat semua untuk mengenali cabang seni Islam ini dan seterusnya disampaikan dari generasi ke generasi agar ianya tidak dilupakan. Dan pastinya, doa dan sokongan dari kalian, pengunjung-pengunjung yang baru saya kenali disini amatlah dihargai, walaupun tak pernah berjumpa, insyaAllah kelak andai berkesempatan pasti dapat berjumpa untuk merapatkan lagi sillaturrahim antara satu dengan yang lain.

Laman rasmi saya masih dalam proses pembinaan lagi, di http://www.callidesign.com.my, insyaAllah kelak bila dah siap akan disediakan forum untuk perbincangan, soal jawab serta tutorial berkaitan seni khat dan jawi.

Dewan Ekonomi Februari 2009
Harga: RM 6.50

Mohammad Firdaus bin Mahadi
http://www.callidesign.com.my
http://www.firdausmahadi.com


Hak Cipta | Copyright Notice 

Semua catatan dan gambar dalam laman ini berada di bawah pemilikan & hak cipta Callidesign ™. Tidak ada karya seni, catatan, dan gambar dapat dipergunakan, dimuat turun, disalin, disimpan, dimanipulasi, atau digunakan secara keseluruhan atau sebahagian dari karya, tanpa izin bertulis dari Callidesign ™. All rights reserved. Jika anda ingin menggunakan catatan dan gambar untuk alasan apapun, sila hubungi saya.

All notes and images on this site are under the ownership & copyright of Callidesign. No artworks, notes, and images may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without the written permission of Callidesign. All rights reserved. If you'd like to use my notes and images for any reason, please contact me.

7 comments:

  1. Alhamdulillah, terima kasih :)
    insyaAllah, mula sikit², tak larat nak sekaligus update semua dalam satu masa...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... Abg daus, jgn risau. Aqeen sokong 100% Abg Daus dalam usaha anak jati Melayu Islam dalam bidang ni. Bangga2! Mesti maintain usaha kerana kejayaan bukan suatu destinasi, tetapi suatu perjalanan. Moga tetap dan istiwamah. Allah jua yang layak membalasnya. Chaiyo2!

    ReplyDelete
  3. Wa'alaikumussalam, Alhamdulillah, terima kasih banyak² aqeen sbb sudi menyokong usaha yg kecil ni, insyaAllah usaha pasti akan diteruskan :)

    ReplyDelete
  4. tahniah abang firdaus itteww.. moga dapat diteruskan usaha yg murni ghitewww..

    ReplyDelete
  5. salam bro..eh ada blog rupanya...hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah... teruskan usaha!



    http://syakirzainol.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. (en_me) Terima kasih :)

    (chot) Wa'alaikumussalam, mmg lama dah ada...hehe

    (Syakir Zainol) Terima kasih bang :)

    ReplyDelete

Mohammad Firdaus bin Mahadi

Facebook : http://www.facebook.com/firdausmahadi
Instagram : https://www.instagram.com/firdausmahadi
Twitter : https://www.twitter.com/firdausmahadi
YouTube : https://youtube.com/user/firdausmahadi

Hak Cipta | Copyright Notice

Semua catatan dan gambar dalam laman ini berada di bawah pemilikan dan hak cipta Callidesign. Tidak ada karya seni, catatan, dan gambar dapat dipergunakan, dimuat turun, disalin, disimpan, dimanipulasi, atau digunakan secara keseluruhan atau sebahagian dari karya, tanpa izin bertulis dari Callidesign. All rights reserved. Jika anda ingin menggunakan catatan dan gambar untuk alasan apapun, sila hubungi saya.

All notes and images on this site are under the ownership and copyright of Callidesign. No artworks, notes, and images may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without the written permission of Callidesign. All rights reserved. If you'd like to use my notes and images for any reason, please contact me.